Sista dagen i skolan

2013-06-04 | 07:55:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
Sista skoldagen nu då! Vi ska bara städa ur skåpen, bada och spela volleyboll nere på stranden och sen sluta klockan två så det känns inte som en speciellt ansträngande dag direkt. Kommer nog bli rätt kul ändå! Och sen är det äntligen skolavslutning imorgon :)
 
Igår red jag en sväng barbacka på en helt överspänd Ezmeralda. Hon fick vila både lördag och söndag eftersom jag inte mådde så bra då och det märktes verkligen. Min lilla prinsessa kunde inte hålla alla fyra benen på marken samtidigt, så pigg var hon. När vi skulle galoppera första gången blev hon så studsig att det var svårt att sitta kvar. Någon riktig galopp blev det inte heller, mer nån slags fyrsprång. Efter det försökte jag få henne att slappna av lite mer och det gick väl halvbra. Lite lugnare blev hon i alla fall.
 
 
Vi försöker igen idag när vi ska rida ut med mamma och Gloi. Hästarna ska också få byta hage till en med mer gräs i. Det tror jag nog att de uppskattar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback