Äntligen fredag!

2013-03-08 | 07:54:17 | Allmänt | 1 Kommentarer
Sol, blå himmel och fredag! Helt underbart! Känns som att det kommer att bli en bra dag idag. Jag går halvkort dag i skolan också så det är också skönt.
 
Idag står alltså Tessan-träning på schemat. Linda kommer hit och hämtar oss vid halv 5 tror jag och så åker vi bort till Berghem. Vet inte riktigt vad vi ska fokusera på denna gången, men förhoppningsvis fortsätter vi där vi slutade förra gången. Jag vill helst träna på galoppen och skänkelvikningar, eftersom det är de sakerna som känns viktigast att ta tag i nu.
 
Har dessutom fått höra att de har fått till lite ordentliga hinder därborta så de blir det absolut att testa på under våren. Blir nog spännande i och med att jag aldrig hoppat Zessan innan och hon knappt är hoppad med ryttare alls.
 
 
Gammal bild på finis ♥

Kommentarer
» Linnéa

Gud vad fin bild :)

Nu är video på när jag sjunger från förra året uppe på bloggen. Skulle betyda en hel del om du kollade :)

2013-03-08 | 13:40:29
URL: http://www.linniesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback