Fredag!

2013-03-15 | 07:51:59 | Allmänt | 3 Kommentarer
Efter en hel vecka av att ligga hemma och vara sjuk så ska jag faktiskt till skolan idag. I och med att det är sista skoldagen på tre veckor så är det lite saker som jag behöver ta med hem och så. Men det är bara en halvkort dag, så det ska nog gå bra, även fast jag fortfarande inte känner mig helt 100.
 
Efter skolan ska jag och Ezmeralda ut och rida en sväng. Damen har fullt med överskottsenergi så vi ska ut och galoppera i snön hade jag tänkt! Måste se till att brodda henne bak först. Dessutom har jag lyckats övertala bror att följa med så att vi får lite nya bilder. De bilderna från sist jag fick med honom ut börjar ju bli lite uttjatade nu...
 
Ni får ha en jättebra fredag!
 
 
 

Kommentarer
» Emma

Ha en fiiin helg! :)

2013-03-15 | 09:14:06
URL: http://amator.blogg.se
» Anonym

Fin blogg !:) Ha en bra helg :3

2013-03-15 | 19:21:39
» Tuuli Elmgren

Sv; Tack så mycket!
Förresten, du kanske borde ändra bloggnamnet i kommentaren då det står "hopessdreaming.blogg.se", bra iallafall att jag kan det utantill (:

2013-03-16 | 09:46:12
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback