Ny vecka

2013-05-27 | 07:52:25 | Allmänt | 1 Kommentarer
Nu är det sista riktiga veckan innan sommarlovet faktiskt. Vi har skolavslutningen på onsdag nästa vecka och dagarna innan det är det väl mest städning och se på film som gäller. Så det är bara att ta sig igenom denna veckan. Egentligen är det rätt sjukt hur fort tiden har gått, men jag klagar inte direkt ;) Det ska bli skönt med sommarlov eller vad tycker ni?
 
Idag ska jag vara med på en konsert på Kulturskolan, ska spela en låt av One Republic, men efter det hade jag och mamma tänkt rida ut en sväng. Det blev inte av igår eftersom vädret ärligt talat inte var speciellt fint och det hade nog varit mer för vår skull än för hästarnas om vi hade gjort det. Jag och Ezmeralda ska i vilket fall ut oavsett om vi får sällskap eller inte. Hon börjar verkligen få lite kondition nu och vi jobbar på att hon ska muskla till sig lite också.
 
Ha en jättefin dag allihop!
 
 
Favorit i repris

Kommentarer
» Camilla Danielsson

Jätte fin bild! Jag saknar faktiskt att ha sommarlov då man var ledig 8-10veckor i stället för fjuttiga 4veckor =S... Suck!!!

Tycker oxå det är snyggt om manen är tjock och fin

2013-05-27 | 09:14:03
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback