Schabrak från Jacson

2013-05-14 | 17:44:01 | Utrustning | 2 Kommentarer
De här nya schabraken från Jacson tycker jag var riktigt fina faktiskt. Jag gillar att det är så starka, klara färger, det känns riktigt vårigt. Såhär på våren vill man ju sticka ut lite extra mycket och klä sig själv och hästen i lite mer glada färger. I alla fall jag!
 
Det röda blev jag faktiskt lite sugen på. Ezmeralda skulle se grymt snygg ut i det. Sen tyckte jag att det svarta var lite häftigt också med den orangea kanten. Men jag ska hålla i pengarna just nu. Ska spara ihop lite tills när vi ska ner på Falsterbo i sommar.
 
De kostar ca 399 kr. Vad tycker ni? Hiss eller diss?
 

Kommentarer
» Ponnydressyr - Sara

Sv: Ja verkligen! Även om man lärde sig en läxa på köpet :)

2013-05-14 | 20:30:14
URL: http://ponnydressyr.se
» Kajsa Johansson

Riktigt snygga schabrak, och härliga färger med för den delen. En solklar hiss från min sida :)

sv: Tusen tack! Har en canon eos d1000 :)

2013-05-15 | 22:33:42
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback