Vad har jag gjort idag?

2013-05-19 | 22:29:42 | Allmänt | 1 Kommentarer
Vet att alla inlägg har varit supertråkiga på sistone. Statistiken har sjunkit och jag känner mig inte riktigt motiverad till att blogga... Men jag ska ta tag i mig själv och skriva några lite vettigare inlägg snart.
 
Idag har jag mest tagit det lugnt typ. Det regnade och var tråkigt väder större delen av dagen så man blv inte så motiverad att gå ut. Jag fick gjort lite skolarbete och hjälpte till att valla får, men mycket mer var det inte. Känner mig superslö, haha!
 
Imorse/förmiddags red mamma och jag i vilket fall ut en runda barbacka innan regnet kom. Det var rätt så skönt så jag red i bara jeansshorts och t-shirt. Härligt värre! Ezmeralda skötte sig super faktiskt. Eftersom mamma ville ta det väldigt lugnt för att inte ramla av så fick vi träna på att trava väldigt långsamt. Gloi har ju rätt så mycket kortare ben typ. Hon lyssnade i vilket fall väldigt fint och det var nog bra att träna på att korta upp traven då hon oftast springer på rätt så bra. Mysigt var det i alla fall!
 
Imorgon blir det skolan igen. Bara två veckor kvar nu... Tagga sommarlov!
 

Kommentarer
» Maja - ryttarinnornas

Åh, slutar ni om två veckor? Vi har fyra veckor kvar... *suck* x(

2013-05-20 | 17:58:13
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback