Mot jobbet!

2013-10-12 | 06:31:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag bytte jobbdag denna veckan så det blir att jag jobbar idag istället och har ledigt imorgon. Det gör egentligen inget för mig, speciellt som det är provlopp där idag och jag kanske faktiskt hinner se på en stund den här gången.
 
Ezmeralda ska ridas lite senare också, tror att vi ska ta ett dressyrpass och gå igenom lite basics bara, det känns som att det skulle behövas. Har jag tur kanske jag kan få med min brorsa som fotograf, man kan ju alltid hoppas!
 
Men nu måste jag dra om jag ska hinna förbi stallet och släppa ut hästarna innan jag ska vara där nere på jobbet klockan sju.
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback