Måndag

2013-09-09 | 16:50:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Igår var det en väldigt lång dag på jobbet och jag var grymt trött efteråt så Ezmeralda fick vila då. Mamma kom hem sent och orkade inte heller så vi ska rida tillsammans imorgon istället. Sen är det tänkt att hästarna ska tas in till helgen, det är lite som ska fixas tills dess, men jag är rätt säker på att jag kommer hinna få klart det. De har ju fått gå ute väldigt länge nu och det kommer bli mysigt att få in dem även om det blir mer jobb såklart.
 
Idag är tanken att prinsessan ska longeras, men det gör jag lite senare. Mamma har fått lånat en sadel så jag ska passa på att prova den när jag ändå håller på. Skulle verkligen vara toppen om den passade!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback