Måndag

2013-09-02 | 07:38:34 | Allmänt | 0 Kommentarer
Helgen gick såklart lika fort som vanligt och nu är det bara att bita ihop och ta tag i en ny vecka. Härligt eller vad... Den här veckan ska Ezmeralda fortsätta att skrittas varvat med longering och promenader för att börja komma upp lite i kondition igen och så att jag samtidigt har möjlighet att se om det nu skulle vara något fel på henne.
 
Jag vet att bloggningen just nu är lite sådär halvkass, men jag försöker helt enkelt samla kraft till att hålla uppdateringen bättre och intressantare. Så länge så får det vara såhär, men det är bara tillfälligt kan jag garantera!
 
Idag ska jag bara ta en lugn promenad med båda hästarna utan några större krav. Ezmeralda longerades igår och var nästan mer på två ben än fyra, haha söten. Hon var verkligen jätteglad och sprang på som bara den och det var superhärligt att bara se på henne. Men trött var hon efteråt kan man säga så vi tar det lugnt idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback