Gloi

2014-04-13 | 23:46:56 | Gloi | 1 Kommentarer
Har tyvärr inga goda nyheter när det gäller lilleman... :'(
 
Igår promenerade vi en knapp timme och då var han helt galet pigg och jättefräsch, men när jag tog in dem från hagen idag kunde jag på en gång känna att det var något som var fel även om han inte egentligen markerade något i skritten. Bestämde mig för att gå en kort promenad med honom och springa lite för att kolla lite noggrannare. Vi kom dessvärre inte så långt förrän vi stötte på en hel hög med får och lamm på en åker de definitivt inte skulle vara på. Alltså fick jag och Gloi leka fåraherdar en stund. Faktiskt gick det rätt så bra och G var supercool hela tiden.
 
När fåren var inne igen så sprang vi lite på vägen och det krävdes inte många steg för att konstatera att han är sjukförklarad igen. Haltade jätte, jättetydligt stackars lillen. Det var på samma ben som innan så jag kände självklart igenom så noga som möjligt, men kunde inte riktigt känna någon skillnad mot hur det var igår. Högerknät är lite, lite, lite större än vänsterknät, men inte varmt eller svampigt den här gången. Blir väl bara att få tag i veterinären igen... Alltså åhh jag tycker så synd om honom! Han har varit så pigg och glad de senaste dagarna och nu så mår han dåligt igen...
 
 
GloGlo dagen vi hämtade honom, hos hans ägare

Kommentarer
» milina.blogg.se

åh :( hoppas han blir bättre i benet snart!

2014-04-14 | 01:29:56
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback