Köpt igår!

2014-04-18 | 13:54:00 | Utrustning | 2 Kommentarer
Det blev en snabb sväng in på MyOne igår och inte jättemycket pengar spenderade tack och lov. Fastnade en bra stund vid allt nytt vårfint från HV Polo, men som tur var hade Sanna fått stränga order av mig innan att inte låta mig spendera massa onödiga pengar, så vi kom därifrån utan att jag blev helt ruinerad.
 
Istället blev det bara lite nödvändiga saker. Ett par vita benlindor, ett dressyrspö (att ha främst till trickträning eftersom jag inte kan rida Z med spö), liniment, mansnoddar, ett par färgglada strumpor från HV Polo och glansspray.
 
Har börjat spara pengar till Falsterbo nu så det var väl lika bra att det inte blev så mycket slösat idag!
 
 
 

Kommentarer
» Milina Salihodzic - En rakad feminist

Spöt ser fint ut!
- åh tack!

2014-04-18 | 15:07:34
URL: http://milina.blogg.se
» Mollie

Sv; Åh, tack så mycket! Din design var inte så dum heller ;)

2014-04-18 | 16:39:44
URL: http://drevingeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback