Taggad!

2014-02-16 | 21:58:55 | Inspiration | 0 Kommentarer
Nu är jag äntligen hemma efter att ha spenderat hela sportlovet (och dessutom min födelsedag!) med att åka snowboard i Härjedalen. Vi körde förbi stallet en sväng på vägen hem och pussade lite på hästarna. De verkade tyvärr inte ha saknat oss lika mycket som jag saknat dem... men jaja man ska väl inte ha för stora förhoppningar.
 
I vilket fall har en vecka bort från allt vad hästar och ridning heter gett mig både rid- och blogg-abstinens! Var lite sugen på att starta igång bloggen igen redan veckan före, men det kändes så onödigt när jag ändå skulle åka bort. Nu kan man väl i alla fall säga att jag officiellt är tillbaka, ett år äldre, ett år klokare – kan man ju hoppas i alla fall.
 
Här hemma är det ingen snö alls och det känns som att våren kanske till och med ligger runt hörnet och jag är så fruktansvärt taggad på att sätta igång med allt vad hästar heter igen! Hade ju en rätt så lång svacka med Z sen i december typ där vi aldrig riktigt kom igång eftersoim det hela tiden hände saker så att hon blev stående igen så fort jag börjat sätta igång henne. Men nu jäklar! Till våren ska vi nå alla våra mål! Eller om man ska vara lite mer realistisk så kan vi väl säga ett par stycken i alla fall.
 
Jag hoppas att ni är med oss för nu kör vi!
 
 
 
Älskade tokfia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback