Hiss

2014-07-09 | 17:37:00 | Utrustning | 1 Kommentarer
Köpte detta schabrak från HorseGuard, fast i allround-modell, när jag och en kompis var på MyOne förra veckan för att köpa boots. Det blev lite av ett spontanköp eftersom jag inte alls tänkt köpa något annat än boots egentligen. Men detta var för snyggt för att motstå haha. Speciellt när det även fanns lindor i exakt samma färg.
 
Nu har jag i alla fall använt schabraket rätt så mycket denna veckan och kommit fram till att det är såpass bra att det förtjänar att nämnas på bloggen. Förutom att vara jättesnyggt har det en super passform och en undersida med Cool Dry som gör att schabraket inte blir svettigt och äckligt så lätt. Använde det när jag och Z var ute på långtur i ca 3 timmar med mycket trav och galopp och även om hästen var jättesvettig när vi kom tillbaks så var schabraket fortfarande fräscht och inte ens fuktigt. Lätt mitt nya favoritschabrak! Är rätt så sugen på att köpa det i blått också, vi får se...
 
Fick det för ynka 200 kr på MyOne så det var lätt ett bra köp! Rekommenderas starkt!
 
 
 
 
 
Har detta fast i allround-modell

Kommentarer
» Sanna

Köpte det på Falsterbo, så jäkla snyggt med mörkblåa ridbyxor och grön picé! Älskar det schabraket, mitt nya favvo ;)

2014-07-16 | 09:49:45
URL: http://skyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback