Snart på hemväg

2014-07-10 | 11:41:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon allihop! Eller ja, morgon och morgon, förmiddag kanske?

Vi är just nu på hotellet och ska checka ut så fort Hanna packat färdigt. Vi ska vara härifrån senast tolv så vi får väl se hur det går... Sen ska vi i alla fall lämna våra grejer på centralen och efter det gå ut en sväng på stan och fika. Lite tågmat ska även inhandlas innan vi rullar härifrån klockan två. Jag ska faktiskt ner nästa vecka också så det blir inte länge Skåne får slippa mig haha. 

Ikväll ska jag äntligen få rida min bebis igen. Jag köpte ett hackamore igår på Falsterbo som jag är väldigt sugen på att testa på henne, men om jag inte får med mig nåt sällskap så får det vara. Säkerheten först! Det blir i vilket fall en lugn runda i bara skritt och kanske lite trav. Även gloi ska skrittas ut en kortis om jag inte kan få någon annan att rida honom. 

Är supertaggad på att komma hem igen även om den här lilla minisemestern varit grymt skön och jag inte har längtat hem ett dugg. Men Ezmeralda har jag allt saknat lite, speciellt när vi såg de fina spanska hästarna igår på falsterbo. De var faktiskt från Pepino PRE, stuteriet som hade Ezmeraldas pappa Zagal när han levde. 

För ovanlighetens skull lägger jag upp en bild på mig själv...! Den här är från när vi åkte trampbåt i kanalen i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback