Hej...

2014-03-30 | 20:50:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
Det är inte ens värt att be om ursäkt känns det som eftersom detta oundvikligen kommer att hända igen. Det känn som att det bar blir samma varje gång. Jag bloggar inte på ett tag, ber om ursäkt, säger att "denna gången kommer jag att bättra mig!" och sen återupprepas det två veckor senare ändå. Ibland undrar jag om det ens är värt att fortsätta blogga när jag ändå inte är speciellt bra på det. Det är inte direkt så att statistiken ligger på topp heller även om det fortfarande är ett troget gäng som kikar in här varje dag. Grejen är att jag vill blogga, jag tycker att det är roligt, men det blir alltid att det kommer massa saker emellan och när jag väl har några minuter över att lägga på ett inlägg så finns det ingen inspiration. Vi får se om det går bättre den här gången i alla fall. Tips på inlägg skulle bli väldigt uppskattat kan jag lova!
 

 
På den här veckan som gått sen jag kom hem från England har det hunnit hända en del faktiskt. Ezmeralda och jag var ute och sprattlade i lite galoppbackar i början av veckan, det tyckte vi var fruktansvärt roligt båda två kan jag erkänna. Sen lyckades matte bli sjuk och låg hemma med feber onsdag-torsdag. När jag på fredagen kände mig fit-for-fight igen var vi ute och skuttade barbacka en sväng och lyckades vara med om ett litet äventyr som involverade en jättehund, en vettskrämd Z som skenade ett par kilometer hem till stallet och en suckande matte som fick traska efter. Det slutade bra i alla fall som tur var! Sen på lördagen lyckades jag vakna med en rejäl nackspärr som fortfarande sitter i så idag och igår har inte hänt mycket.
 
En lite allvarligare sak som har hänt är att Gloi är halt, troligtvis sen onsdag förra veckan. Han har ett svullet och galligt knä, antagligen efter att ha gått omkull i hagen. Han har vilat i veckan, men det har inte blivit bättre så veterinären ska ringas imorgon. Usch, jag tycker så synd om lilleman, hoppas verkligen att det blir bättre snart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback