Lördag

2014-03-08 | 07:01:46 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag är det fullt upp från morgon till kväll vilket känns ganska bra faktiskt eftersom jag är en sån person som gillar att ha saker att göra och fullt upp. Ska strax bege mig bort till stallet för att släppa ut vildhästarna i sin lerhage, men tänkte beskriva lite vad som händer idag först!
 
På förmiddagen och under dagen blir det en sväng in till Göteborg och lite shopping. Behöver bland annat köpa en resväska till englandsresan nästa vecka och har dessutom ett presentkort på Shock jag tänkte göra mig av med. Så det lär ta ett tag, men räknar med att jag borde vara hemma till fyra i alla fall och då blir det raka vägen till stallet för att göra iordning Z eftersom vi har dressyrträning hos Maria kl 7. Förhoppningsvis går både lastningen och träningen bra den här gången... Har ingen lust med fler avramlingar. Den här gången tar vi med Glois sadel och rider med den så det borde inte vara några problem eftersom den inte klämmer i manken på henne och ligger rätt så bra med padd.
 
 
 
 

Kommentarer
» Anita

Tycker också om att ha fullt upp, ha en fin lördag nu. Kram! :)

2014-03-08 | 08:46:42
URL: http://siliiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback