På inköpslistan

2014-03-11 | 12:26:00 | Utrustning | 2 Kommentarer
Förutom någonslags bettlöst träns så står det en del andra saker på inköpslistan inför våren/sommaren. En del är mest sådant jag skulle vilja ha och annat sånt som faktiskt behövs. Jag är lite lat så jag tog bara bilder från Hööks hemsida så att man kan få en överblick i alla fall.
 
  • Träns. Ezmeraldas träns är så fruktansvärt slitet och inte alls speciellt snyggt så detta känns som ett nödvändigt inköp. Tycker dessutom att detta tränset är fruktansvärt snyggt.
 
 
  • Tömkörningsgjord och såklart tömmar till det. Vi ska ju fortsätta gå på träningar och även börja lite själva och då är en egen gjord ett måste!
 
 
  • Fler lindor. Tycker att det är roligt att variera med lindor, men har inte så jättemånga färger i nuläget. Ett par bruna, svarta och/eller vita skulle inte vara helt fel.
 
 
 
  • Ridbyxor. Absolut nödvändigt. Ett par beiga eller bruna skulle jag tro eftersom det är lätt att matcha med det mesta.
 
 
 
  • Pälsglans och ett bättre skimmelschampo. Det förra schampot jag köpte var inte speciellt bra och Ezmeraldas svans såg fortfarande gul ut efteråt...
 
 
 
  • Några snygga pikéer att ha i stallet till våren. Absolut inget nödvändigt, men om det finns pengar över så!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Camilla Danielsson

ingen dålig lista det där iinte ;D

sv: hehe ja det blev det =)

2014-03-13 | 09:37:16
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
» emelie

Fina pikéer! Jag hade också tänkt införskaffa några nya inför våren ;)

2014-04-01 | 07:43:38
URL: http://emeliestarrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback