Plugg och jobb

2014-05-19 | 08:25:42 | Allmänt | 0 Kommentarer
Pluggat och jobbat, det är ungefär vad jag har hunnit med de senaste dagarna. Har sista rushen i skolan nu, med uppgifter och redovisningar som kräver en massa tid. Sen har jag även jobbat både lördag och söndag och hjälpt till på gården med att plocka sten i flera timmar och flytta ett dött får. Ni kanske kan lista ut varför jag inte haft tid för bloggen...? Inte ens Ezmeralda har fått den tid hon förtjänar, denna helgen har hon bara vilat. 

Idag så ska hon och jag i alla fall ut och rida med Hanna & Betty. Jag har fått klart de två viktigaste skoluppgifterna så då kan vi unna oss en lite längre tur. Ska bli kul!


Bjuder på en bild på min bilduppgift jag spenderat säkert fem-sex timmar på i helgen. Blev helt galet nöjd med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback