Senaste dagarna!

2014-05-29 | 12:41:00 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
På de dagarna jag inte bloggat har jag:
 
  • Ridit Pärlan
Det var verkligen supermysigt. Pärlan var jättepigg och sträckte ut i sin supersnabba travartrav så fort hon fick möjlighet. Vi övade lite på att trava långsamt och sen hoppade vi några skutt över en stock och galopperade en del. Jättemysig häst verkligen!
 
 
 
  • Ridit Betty
Betty red jag barbacka tillsammans med Johan & Pärlan och Viktoria & Pia. Hon var helt lagom pigg och väldigt gosig att rida barbacka på eftersom hon är så mysigt ardennerrund. Vi klättrade lite och galopperade en del, men det var ändå en rätt så lugn runda. Roligt i alla fall!
 
 
 
 
  • Ridit Gloi

Gloi och jag har tagit det rätt lugnt. Skrittat på slingan bara, med Z på släp för att hon skulle slippa vara själv i hagen. Tyckte att han kändes rätt så bra, lite stel och kantig, men det får han ju vara med tanke på att han vilat såpass länge.
 
 
 
  • Ridit Ezmeralda (!)

Zessan fick en ny sko påslagen igår så vi passade på att rida ut en sväng med mamma och Gloi. Tyckte att hon kändes helt okej, lite stel och kantig, men ändå helt okej. Lyckades flyga av i galoppen i värsta bockserien haha, så lillan var glad i alla fall. Innan ridturen lät jag henne även springa av sig en stund på en äng så att jag kunde se hur hon rörde sig. Jätteroligt var det tyckte Zessan!
 
 
 
 
Sen har det även varit lite andra saker som hänt. Heldag i Göteborg med skolan, haft kaninkunder här som köpt Dexter och lite annat smått och gott. Men nu är det långhelg och nästan sommarlov dessutom så jag kan lova att jag är tillbaks för gott och in te ska ta några oförberedda bloggpauser på den närmsta tiden i alla fall!

Kommentarer
» Tuva

Mysiga bilder :)

2014-05-29 | 20:39:36
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback