Duktig Zessa

2015-04-07 | 23:11:12 | Ezmeralda | 2 Kommentarer
I fredags var vi på P&J Ezmeralda och jag vilket alltid är roligt, det blev årsdebuten ute på tävlingsbanorna faktiskt och det var en väldigt bra start. På Lindas rekommendation hoppade vi bara väldigt lågt, 60 och 70 cm, för att det skulle kännas enkelt och roligt och det kändes väldigt bra.
 
Första rundan gick ytterst långsamt av någon anledning, Zessan saktade till och med av till trav vid ett tillfälle haha, men vi kom runt i alla fall pch hon hoppade allt utan problem.
 
Runda två satte jag upp tempot lite bättre och var lite noggrannare med vägarna och då blev hela rundan riktigt bra tyckte jag. Felfri och med bra tempo och flyt. Hon är så duktig min lilla häst!
 
Nu laddar vi inför dressyrdebuten i maj!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Tuva Björnwall

Duktiga! :)

2015-04-08 | 20:16:25
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
» Camilla

ååå vad roligt jag vill också "hopptävla", men har blivit så feg i hoppningen =S

2015-04-09 | 12:22:17
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback