Lördag morgon

2015-04-25 | 10:17:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon Sverige!
 
Har tagit det lite lugnt nu på morgonen för en gångs skull, var så jäkla trött efter igår så tyckte att jag kunde få en liten paus för att ladda batterierna. Men nu är jag fit for fight igen tror jag!
 
Idag blir det en uteritt med min prinsessa tillsammans med Emelie & Breeze och även en sväng bort till Holmby för att longera Daisy och gå en sväng med Pacman. Emilia är ju iväg med Nisse och tävlar idag så hon behövde lite hjälp med hästarna.
 
Annars ska jag bara plugga typ. Vädret är sådär lagom grått och tråkigt att man inte riktigt har någon anledning att skjuta upp det, perfekt pluggväder liksom.
 
Ha en bra dag hörni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback