Ingen träning idag

2015-02-02 | 13:27:30 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Idag skulle jag och Z egentligen vara med och träna för Linda, men efter en kortare runda barbacka igår var hon aningen varm i benet igen och så var det tyvärr även imorse när jag svängde förbi innan skolan. Det känns inte så bra att rida en hel träning på henne när hon inte är helt fräsch så jag har valt att hoppa det idag och sälja lektionen till en annan i klassen. 

Tror att det istället blir lite skrittjobb på täckta banan om hon känns tillräckligt fräsch för det, annars får vi se. Hoppas verkligen att det snart försvinner!

Annars ikväll ska jag ut och springa en runda, middag på restaurangen med gänget och en del plugg. Mysigt :)

Pelle & Sixten igår

Kommentarer
» Tuva Björnwall

trist att inte träna, hoppas benet blir bättre snabbt!

Svar: Vi var tvugna att ta bort henne pågrund av väldigt allvarlig,akut kolik.. :(

2015-02-02 | 20:39:50
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback