Tömkörning

2015-02-15 | 19:40:19 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Ezmeralda tycker verkligen om att bli tömkörd, det var slutsatsen jag kunde dra efter vårt pass idag. Sofia ledde henne lite i början så att jag kunde få lite ordning på tömmarna och det eftersom det var såpass länge vi tömkörde, men sen körde vi resten av passet själva faktiskt! Får jag säga det själv gick det dessutom väldigt bra.
 
Vi höll mest till på volten då det var där både jag och hon kände oss tryggast med situationen. När vi försökte oss på att röra oss över en större del av ridbanan blev det lite vingligare även om det såklart gick det med. Hon var i alla fall väldigt nöjd med träningen och trampade på fint under sig.
 
Väldigt roligt i alla fall!
 
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. ja men visst är han ;)

2015-02-16 | 14:45:43
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback