Trött

2015-02-25 | 22:31:49 | Allmänt | 1 Kommentarer
Herregud vad jag är trött! Helt otroligt faktiskt hur trött man kan bli.
 
Eftersom jag tappat bort mitt skolbusskort har jag hittills denna veckan faktiskt cyklat hela vägen till och från Lund varje dag, alltså nästan 3 mil om dagen. Med trevligt sällskap och fint väder har det faktiskt varit mysigt, men idag blev det även en massa extrakm då jag skulle bort till Nisses stall så nu börjar tröttheten kännas av.
 
Ezmeralda fick vila idag då hon gått fem dagar i sträck och ska träna imorgon. Istället ryktade jag henne och friserade lite vilket var supermysigt. Sen var jag även borta i Nisses stall och hjälpte till att rasta av två ponnyer genom att longera dem i ridhuset en stund var. Även detta mysigt!
 
Nu blir det snart att hoppa i säng för att  vara pigg och utvilad till den efterlängtade Flyingedagen imorgon. Träning för Linda står också på schemat och det är jag jäkligt taggad för! Godnatt hörni!
 
Gammal bild från vår höstphotoshoot

Kommentarer
» Tuva Björnwall

grymt härlig bild :)

2015-02-26 | 08:31:58
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback