Hopptränat

2015-03-02 | 23:25:42 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Idag var det dags för hoppning med måndagsgruppen vilket både jag och Z såklart var supertaggade på. Vi red i två grupper denna veckan så vi var bara tre stycken i den gruppen jag red i vilket var väldigt skönt.
 
Ezmeralda kändes välidgt trevlig idag, hon gick att få fram och ta tillbaka, gick i en fin form och hoppade vad jag styrde på utan några större problem så det var jätteroligt! Däremot blev hon lätt väldigt vinglig, men det är lätt att det blir så och vi jobbar ju välidgt mycket med att stärka henne för att få henne mer stabil  så det kommer ju att bli bättre allt eftersom. Vi gjorde i alla fall en liten caprillibana med väldigt mycket fokus på lydnad och inte jättemånga språng. Ezmeralda skötte sig i alla fall super och det var väldigt roligt.
 
Annars så har jag pluggat en del, varit ute och sprungit 6.5 km och varit med Vickans häst hos veterinären. Rätt så produktiv dag idag med faktiskt! :)
 
 
I somras

Kommentarer
» Vanessa

åh jag vill också hoppa! Senaste gången var i december förra året, så det är nog dax att börja igen ;)

2015-03-12 | 07:16:03
URL: http://calleoville.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback