Onsdag!

2015-03-04 | 09:26:42 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hallihallå allihop!
 
Igår var det väldigt fullt upp så hann inte slänga upp nåt inlägg, var borta i Nisses stall och hjälpte till, var hos Z och pluggade för kemiprovet idag.
 
Idag blir det i alla fall träning ikväll vilket jag ser fram emot! På grund av halta hästar, grönt kort-kurs och sånt så var det ingen som kunde träna med mig, alltså blir det bara jag och Ezmeralda. Säkert jättenyttigt även om det svider lite i plånboken... Jag är i alla fall jättetaggad, speciellt eftersom det blir sista gången jag rider Z denna veckan eftersom jag ska åka hem imorgon. I måndags pratade vi lite om LA:4:an så jag tror att det är den vi ska jobba med idag.
 
Imorgon ska jag då alltså ta tåget och rulla mot Göteborg för att spendera helgen hemma i Fotskäl. Ska till tandläkaren nämligen och då var det lika bra att vara hemma hela helgen och passa på att träffa lite kompisar och familjen. Sen ska jag även gå handledarkursen så att jag (ett år försent...) äntligen kan börja övningsköra!
 
Bästa Sofia ska pyssla med Z i helgen så hon kommer att ha det jättebra, det är jag helt säker på.
 
Ha en bra dag hörni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback