Fredag

2013-04-26 | 06:42:29 | Allmänt | 1 Kommentarer
Det känns som att denna veckan har flytit på rätt fort ändå faktiskt. Inget har varit speciellt svårt eller jobbigt utan allt har bara gått på rutin. Väldigt skönt faktiskt då jag är en person som mår bra av fasta rutiner även om jag ofta har väldigt svårt att hålla dem.
 
Idag ska Ezmeralda bara få vila. Det kanske blir att vi tar en promenad så att hon får röra på sig men inte mer. Hon förtjänar att bara få ta det lugnt nu. Däremot tänkte jag försöka kolla lite på GHS på SvtPlay. Det är lite tråkigt att inte få vara där själv, men jag och mamma bestämde att vi skulle åka ner till Falsterbo i sommar istället. I vilket fall är det bra att det går på tv så att man inte missar världscupfinalerna! Ska någon av er läsare gå på GHS i helgen eller har ni kanske redan varit där?
 
Måste bara berätta att vi även fick svar på Zessans träckprov igår och det visade sig att hon hade mycket mask. Inte så konstigt att hon gått ner i vikt då. Så hon borde lägga på sig igen så fort vi fått avmaskat henne. Mamma ska prata med veterinären om det är bäst att vi avmaskar nu eller väntar tills innan betet. Det skulle ju inte vara så roligt om hon fick i sig maskarna igen på en gång...
 
Hoppas att ni får en jättefin fredag!
 
 

Kommentarer
» Lollo

Hoppas du får en bra helg! :)

2013-04-26 | 11:09:52
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback