Söndagmorgon

2013-04-28 | 09:06:16 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon på er alla underbara läsare :)
 
Igår var bloggningen inte direkt på topp, mest för att min inspiration var på botten och jag kunde verkligen inte komma på något alls att skriva om. Då fick det vara istället.
 
I vilket fall så spenderades gårdagen mestadels med världens bästa Sanna. Vi var först nere på loppisen i ishallen och fyndade lite saker till extremt billiga priser. Sanna fick för sig att impulsköpa en tv att ha och spela på. De killarna som försökte sälja de gamla tv-apparaterna blev så glada att nån köpte att hon fick två gamla tv-apparater, en VHS/DVD och en boxer till för bara en tia. Det var lite roligt faktiskt! :) Sen chillade vi mest resten av dagen, pratade och spelade Need for Speed. Inget intressant jag behöver dela med mig av direkt.
 
Mamma tog stallet igårkväll, så jag var bara därborta på morgonen och eftermiddagen. Det kändes jättekonstigt och inte på ett bra sätt. Jag är så van att vara i stallet hela tiden och göra på mitt sätt att det inte riktigt går att bryta den rutinen. Men det var i vilket fall väldigt snällt av henne.
 
Idag blir en rätt så lugn dag tror jag, som det ser ut nu i alla fall. Jag och mamma ska rida ut en runda på hästarna. Ezmeralda ska få ta det väldigt lugnt, jag ska inte kräva någon form av henne utan så länge hon är lugn och avslappnad nöjer jag mig så. Sen ska jag ta tag i lite plugg och städning också, men inget annat.
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 
 

Kommentarer
» Maja - ryttarinnornas

Ska också städa lite och plugga. Sånt som man tyvärr måste göra på söndagar, haha ;)

2013-04-28 | 11:23:56
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback