Remember me?

2013-12-17 | 16:03:40 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hej allihop! Här har jag inte klickat in på länge, men såg att jag fortfarande har en hög trogna läsare som klickar in varje dag. Det gör mig jätteglad, tack så mycket!
 
Okej, så nu tänkte jag faktiskt börja blogga igen efter nästan en månad av bloggpaus. Det har bara varit så sjukt mycket under denna perioden och jag har helt enkelt inte orkat med att ständigt behöva leverera inlägg som håller en viss standard.
 
Ezmeralda mår bra, hon fick en ofrivillig vila på ca 1 och en halv vecka när vi var nere på Flyinge och sen hade en engelsk utbytesstudent hemma och hon har precis börjat sättas igång igen. Och ni kan bara fatta hur mycket energi hon har,  det känns som om hon försöker krypa ur skinnet nästan när man rider henne! Men annars är hon supermysig och jättegosig som vanligt.
 
Gloi mår bra även han, nu när han har alla fyra skor på igen. Vi testade att låta honom gå barfota bak en period, men han slet ner hovarna helt och var sen jätteöm, stackarn. Så vi tog ut hovis en gång till så att han skulle få skor bak också och nu är han helt galet pigg att rida precis som vanligt.
 
Jag är fruktansvärt trött efter att ha fullt upp och en massa grejer hela tiden de senaste veckorna och nu ska det verkligen bli skönt att få jullov och vila upp sig lite och spendera lite extratid med mina fina pållar.
 
 
 
 

Kommentarer
» Ponnydressyr

Sv: Visst är han? :)

2013-12-18 | 19:54:04
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback