Precis morgonfodrat

2013-02-27 | 07:46:35 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Har precis kommit hem efter att ha varit i stallet och morgonfodrat. Alltid lika mysigt att bli mött av en hungrig häst på morgonen.
 
Idag slipper jag de två sista lektionerna för att åka till tandläkaren. Förhoppningsvis går det fort så att jag kan vara hemma lite tidigare! I alla fall ska jag se om det finns nån åker med tillräckligt bra underlag för longering. Det ska vara soligt hela dagen så jag tror att det finns.
 
Att longera Ezmeralda är alltid lika spännande. Man vet aldrig riktigt vad hon hittar på. Hon tycker att longering är jättekul och brukar bocka och skutta som en galning. Sjukt söt är hon när hon gör så! Nu har jag inte longerat på ett tag pga all is så hon kommer vara taggad kan jag lova.
 
Finis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback