Dåligt på inläggsfronten...

2013-07-16 | 19:04:00 | Allmänt | 1 Kommentarer
Det har varit väldigt dåligt med bloggandet på senaste tiden och för att vara helt ärlig tror jag inte att det kommer bli mycket bättre den närmaste framtiden i alla fall. Men det tror jag säkert att ni förstår i och med att det faktiskt är sommarlov nu och man känner att det finns bättre saker att ha för sig än att vara inne och försöka skriva ihop mängder av inlägg. I vilket fall som helst så kommer jag inte sluta blogga, men ni får inte förvänta er för mycket eftersom min blogglust inte direkt är på topp.
 
 
 

Kommentarer
» Maja ~ Ryttarinnornas

Vad tråkigt.. :( Men jag håller med, man vill ju inte sitta framför datorn hela sommarlovet :) Hoppas du kommer tillbaka snart!

2013-07-17 | 16:36:11
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback