Jag är tillbaka!

2013-06-09 | 21:17:57 | Allmänt | 1 Kommentarer
Jag är hemskt ledsen över att bloggen stått tom och död i nästan en vecka nu. Det var aldrig min mening att låta det bli så, men först var det väldigt mycket runt skolavslutningen och sen har jag bara tagit vara på de första dagarna av sommarlovet och helt glömt bort att blogga. Det fanns ingen riktig inspiration till bloggen så det blev att jag sköt upp det och sen hände det aldrig. Men nu ska allt bli som vanligt igen. Tid finns det ju nästan obegränsat av!
 
På de här dagarna har jag bland annat lyckats ta mig igenom skolavslutningen. Uppträdandet vi fasat så länge för gick utan några större missar och det var verkligen jätteskönt. Sen har jag badat, ridit lite på Gloi, trängts på en Håkan Hellström-konsert tillsammans med 27 000 andra människor och lite annat sånt som hör sommarlovet till. Ezmeraldas sko är fortfarande av, men hovis kommer på onsdag tack och lov! Hon är verkligen jätteöm i hoven och haltar så fort man försöker ta ut henne på en promenad eller något på vägen så hon har bara fått gå och skrota i hagen. Konstigt nog har hon däremot ingenting alls emot att rusa runt som en galning i hagen och sparka bakut så att grästorvorna flyger...
 
Just nu håller jag på att redigera ihop en liten video på de nya klippen vi har filmat de senaste dagarna och även lite gamla klipp. Den kommer förhoppningsvis upp här på bloggen imorgon om jag får klart den idag.
 
Här kommer tre halvkassa bilder från när jag red Gloi. Tror att jag har några bättre, men hittade dem inte just nu.
 

Kommentarer
» Evelinn Bladström

vad mysigt det ser ut o vara ;D

2013-06-09 | 23:57:46
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback