Beställt!

2013-05-13 | 12:17:00 | Utrustning | 1 Kommentarer
Nu har jag äntligen fått beställt mina ridstövlar jag haft ögonen på ett tag. Hööks rea går ju ut idag och vi har inte haft tid att åka tid så det fick bli att beställa dem istället. Får hålla tummarna på att de passar nu! Det är sjukt länge sen jag ägt ett par ridstövlar faktiskt och det ska bli jätteskönt att slippa rida i bara ridskor. Man får jättedåligt stöd för skänkeln och speciellt snyggt är det inte heller.
 
Längtar tills de kommer!
 
 
 

Kommentarer
» Henny Vinlöf - blogg om tävlingshästar på olika nivåer!

Stövlar är helt underbara att rida i!! =)
Du kommer inte ångra dig en sekund efter att du har vant dig :D

2013-05-13 | 21:28:49
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback