Torsdag

2013-05-23 | 07:18:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag är det dressyrträning i Fjärås som gäller! Förhoppningsvis får vi en bättre känsla efteråt än förra gången. Nu ska vi göra klockrena galoppfattningar så det så! Jag har inte bestämt mig än om jag ska ta och premiärrida i stövlarna eller inte. Har ju inte en aning om jag borde ha kvar dem eller skicka tillbaks dem...
 
Först är det en lång skoldag som gäller, tråkigt nog. Och Ezmeralda måste jag ut till så att den lilla damen får frukost. Igår bytte jag hage på hästarna till det stora naturbetet som ligger precis brevid vårt hus så nu är det bara att springa ut till dem när jag känner för det. Härligt att ha dem så nära hemma!
 
Ni får ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback