Godmorgon!

2013-10-23 | 07:20:07 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Idag blir det som sagt hoppträning för min & Ezmeraldas del och det ska självklart bli superkul! Jag red en sväng på henne i mörkret igår för att bli av med lite av överskottsenergin och hon var helt galet pigg, så det kan bli lite spännande hur det går idag!
 
Det kommer dessutom bli rätt så stressigt eftersom vi måste börja lasta i princip på en gång när jag kommit från bussen om vi ska hinna. Som tur är så lyckades jag komma upp lite tidigare imorse så all utrustning är redan färdigpackad och klar. Förhoppningsvis går lastningen smidigt nu också!
 
Vi hörs ikväll så får ni veta hur det gick!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback