Hästmässan i Borås

2013-10-04 | 19:54:08 | Inspiration | 2 Kommentarer
Nästa helg fredag till söndag är det dags för hästmässan i Borås igen på Borås ridhus. Jag och mamma var där förra året och det var verkligen otroligt häftigt, såg både Tobbe, Maria Gretzer och min personliga favorit Eamon Hickey. Fick dessutom med mig lite fina grejer hem till Ezmeralda.
 
Jag är verkligen jättesugen på att åka dit i år igen och hoppas att det blir av, det är lite osäkert än så länge om någon kan köra mig och så, men det skulle verkligen vara roligt att åka. Allra helst vill jag ju se Eamon igen, tyckte att han var så otroligt duktig och sättet han hanterade den unghästen han demonstrerade på var precis så som jag strävar efter att bli. En grymt duktig hästmänniska! Sen är det ju alltid roligt att se Tobbe och kanske shoppa lite :)
 
Ska ni gå på hästmässan? I så fall vilken dag och vad ser ni mest fram emot?
 
 
Eamon och Tobbe förra året
 

Kommentarer
» Ponnydressyr - Sara

Sv. Ja verkligen! :D

2013-10-05 | 00:22:13
URL: http://ponnydressyr.se
» Olivia Gustavsson

sv. ja det ska jag göra :)

2013-10-06 | 18:54:11
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback