Godmorgon!

2013-09-14 | 08:47:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag är ingen vanlig dag förstår ni, för idag är min och Ezmeraldas årsdag! Idag har jag stått som ägare på min bebis i ett helt år. Snacka om att tiden går fort! Men det har hänt en hel del också.
 
Visste ni att de två första gångerna jag red henne hemma slutade i först en rejäl fläskläpp och sen en hjärnskakning efter att ha flugit av med huvudet före rätt in i ett staket? Hon var så nervös på den tiden och kunde hoppa till för minsta lilla sak. Det har hänt en hel del sen dess kan man säga och nuförtiden är hon mycket tryggare både i sig själv och med mig. Skönt!
 
Idag ska vi fira med en mysig uteritt hade jag tänkt. Vi ska prova en dressyrsadel som vi fått låna på samma gång och förhoppningsvis passar den. Att vara utan sadel är inte direkt någon hit... Tänkte att vi ska rida bort till våra favoritridvägar bort mot den andra sjön där vi inte har varit på ett bra tag. Sen kommer jag också behöva göra klart det sista i stallet eftersom vi ska ta in dem imorgon. Jag jobbar ju på travbanan på dagen imorgon så det sista kommer behövas göras klart idag.
 
 
 
Jättedålig kvalitet, jag vet, men det här är första bilden jag har på mig och Ezmeralda efter att hon kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback