Intensiv helg...

2013-09-22 | 21:56:13 | Stallet | 0 Kommentarer
...kan man minst säga! Det var första gången jag jobbade både lördag och söndag och dessutom så hade jag fått ett nytt schema = nya foderstater, nya tider, nya hagar. Sammanlagt aningen förvirrande och väldigt utmattande. Men roligt! Jag är antagligen den enda personen jag känner som frivilligt får upp vansinnigt tidigt för att spendera timmar med att mocka och dessutom tycker att det är kul... Inte för att mockningen är den roliga delen, men ändå!
 
Nu så känner jag mig rätt så mör och tänkte faktiskt gå och lägga mig tidigt. Lite energi behöver man ju när en ny stressig skolvecka är på gång. Jag var borta i stallet en sväng förut och bara myste med mina bebisar, superhärligt! Hovis var ju här idag (kommer ett eget inlägg om det senare) och jag och mamma hade egentligen tänkt att rida, men hon var inte så sugen för att det regnade och jag kände mig lite för trött. Det får bli imorn istället!
 


Utsikt över några av hagarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback