Tisdag

2014-04-29 | 23:10:30 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Mobilinlägg var det här ja!

Har inte hunnit sätta mig ner vid datorn under de senaste dagarna och tycker att det är så fruktansvärt jobbigt att blogga från mobilen, men ja nu får det bli så helt enkelt!

Kan avslöja att jag och Z faktiskt vågade oss på en sväng i grimma häromdan och det var med skräckblandad förtjusning kan man väl säga. (Skräck från mattes sida och förtjusning från hästens om det var oklart... ;)

Idag skulle vi egentligen ut och rida, men det blev lite sent så ingen av oss var speciellt sugna. Istället så gick vi en sväng för att öva lite "NH/kommunikation/ledarskap/vad sjutton man ska kalla det. Vi ligger inte på så avancerad nivå utan när hästskrället lyckades gå i min takt och backa, svänga, springa och stanna ungefär när jag bad om det så nöjde vi oss och tog fikapaus. Mycket uppskattat och mysigt! Man ska ju inte ha alltför höga krav. 




Kommentarer
» Jenny

Jag blir lika tagen varje gång jag kikar in på din blogg, dööör så fin header!

2014-05-01 | 21:05:38
URL: http://jennygunnnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback