Barbacka med hacket

2014-08-06 | 00:27:43 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Idag nu på kvällen stack jag och Z ut på en mysig kvällsrunda tillsammans med Paddan. Ezmeralda kändes rätt så trött när jag tog in henne så bestämde mig för att vi skulle ta det lite chill och strunta i både bett och sadel.
 
Tillsammans med Hanna & Paddan tog vi en typ tvåtimmarsrunda upp vid stigarna vid sjön. Det var supermysigt och båda hästarna var pigga och glada. Ezmeralda verkar tycka att det är superkul att vara ute tillsammans med Paddan för hon taggade till som bara den och var helt galen när vi galopperade. Mycket gladare och mer taggad än hon brukar vara annars när vi rider ut med andra hästar. En massa glada bocksprång kan jag avslöja!
 
Det var väldigt mysigt i alla fall och jag är så nöjd med min lilla tjej. Ibland får jag bara en sån överväldigande känsla av hur mycket jag egentligen älskar den hästen och idag var en sån dag. Vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon är en så stor del av mig, lilla hjärtat ♥
 
 
älskar henne så fruktansvärt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback