På bättringsvägen

2014-08-08 | 16:11:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag och de senaste två dagarna har tråkigt nog spenderats i soffan då jag lyckats få en massa magproblem... Känner dock att det är på väg att bli bättre nu så imorgon står jag nog på benen igen. Ezmeralda har vilat två dagar i rad nu så hoppas att jag orkar ta ut henne en vända ikväll. Gloi var ute igår med Hanna och hennes syster och vaccinerades idag så honom går det ingen nöd på ur motionssynvinkel.
 
Det känns så irriterande bara att nu när det bara är en vecka tills vi flyttar så har jag legat i soffan och sett på film i två dygn liksom. Sånt slöseri på tid när man har en massa att göra inför flytten... Men ja, hoppas på att det blir bättre tills ikväll/imorgon som sagt så får vi se hur det blir.
 
Ha det bra hörni!
 
 
 

Kommentarer
» Wilma

Usch då! Krya på dig!
Sv: Ja, eller hur! :D Kram

2014-08-09 | 10:24:27
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback