Senaste dagarna

2014-08-05 | 00:10:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej, hej, hej allihop! Har vart frånvarande ett tag och vet att jag lovade inlägg när jag var borta, men ni kan inte fatta hur dåligt internet det var på Öland. Hade ingen täckning alls större delen av veckan och de få värdefulla stunderna med 3G jag lyckades få tag på då och då spenderades på saker som twitter och tumblr...
 
I lördags kom jag i alla fall hem och det var på en gång ut i hagen och pussa på hästarna. Ezmeralda verkade i alla fall väldigt glad att se mig så det var roligt. Vi var ute i ca två timmar med Hanna & Gloi och lyckades rida vilse i skogen. Vi skulle testa en ny "jättebra" skogsväg, men efter ett tag tog den slut och vi var smarta nog att bestämma oss för att bara fortsätta in i skogen och hoppas på att komma ut där vi tänkt. Istället hamnade vi på en helt okänd väg. Den var väldigt mysig i alla fall och efter ett tag hittade vi tillbaks till kända områden.
 
Igår fick Gloi vila eftersom Hanna ridit honom en del när jag var borta och han förtjänade en vilodag. Istället red Hanna Paddan tillsammans med mig och Z. Det blev en annan tvåtimmarsrunda där vi även då lyckade hamna mitt i skogen när vi testade en ny väg. Dock inte samma skog som dagen innan. Mysigt i alla fall!
 
Idag red faktiskt jag Paddan eftersom Hanna var mer sugen på att rida lilleman. Hon var supermysig och jag blev verkligen förvånad över hur mjuk och fin hon var både i kroppen och i munnen. Den enda andra travhästen jag ridit är Pärlan och hon är hård som sten i munnen så det var verkligen skillnad med Paddan. Hon var i vilket fall väldigt rolig att rida :)
 
Nu vet ni vad jag haft för mig, jag vill gärna veta vad ni har gjort såhär i slutet av sommaren. Berätta gärna i kommentarerna eller länka era bloggar så kikar jag in! :)
 
 
Gammal bild på mig och Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback