Sista dagen på jobbet...

2014-08-10 | 12:17:24 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon allihop! Eller är det försent för morgoninlägg?

Jag har i vilket fall startat denna dagen med ett morgonpass på travbanan, sista dagen jag är där, såååå sorgligt! Kommer sakna allting sjukt mycket, speciellt alla underbara hästar som jag verkligen fäst mig vid under detta året. Det gick rätt så fort eftersom Hanna som ska ta över efter mig var med för att lära sig och vi kunde hjälpas åt med allt. Dock så sov jag mindre än tre timmar inatt så jag är liiite trött kan man säga...!

Idag så ska jag förutom att jobba absolut sista passet någonsin på travbanan (snyft) ta med hästarna bort till paddocken. Ezmeralda ska jag longera och se hur hon rör sig i alla gångarter. Håll tummarna för att hon inte haltar! Lillehästen ska jag dressyra lite med är tanken, har aldrig gjort det på riktigt i paddock innan med honom och tänkte passa på medans jag fortfarande kan. Blir kul!

Framöver så kommer det även hända nya saker på bloggen, en stor förändring kommer att ske, men det får ni se senare i veckan. Det kommer att bli jättebra och jag är supertaggad. Nu är det faktiskt mindre än en vecka kvar tills vi flyttar, alltså aahh vart tar tiden vägen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback