Uppdatering på Ezmeralda

2014-08-14 | 00:59:02 | Allmänt | 1 Kommentarer
Kan glatt meddela er allihop att Ezmeralda mår bättre och att svullnaden i princip är borta nu. Såå skönt, blev verkligen orolig där ett tag! Lät henne springa lite jämte cykeln när vi skulle byta hage på hästarna och det såg rent och fint ut. Så imorgon blir det att rida lilla fröken en lugn runda igen, blir kul.
 
Tänkte även att jag kan berätta en supermysig sak som hände idag för en stund sen. Jag hade cyklat bort till hagen för att kolla till vattnet och så och såg bara en häst i mörkret. Tänkte att jag kunde gå och lysa lite och se om jag hittade den andra och då såg jag att Ezmeralda låg ner. Har aldrig sett henne ligga innan eftersom hon alltid är så snabbt uppe på fötter när man kommer. Jag gick lite närmare och var helt säker på att hon skulle resa sig när jag kom, men nejdå. Fina, fina Ezmeralda lät mig sätta mig lutad mot henne och bara mysa ♥ Kan säga att det här verkligen är en dröm som slagit in, att hon litar på mig tillräckligt för att låta mig vara nära när hon ligger ner och är sårbar, det kändes jättehärligt. Lilla fina hästen.
 
 
På väg upp från en rullning så detta räknas inte

Kommentarer
» Smilla Åström

Åh vad härligt! :)

2014-08-15 | 00:43:14
URL: http://bysmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback