Söndag

2014-02-23 | 11:23:39 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon!
 
Det blev lite sent igår så jag hann inte skriva nåt inlägg om träningen som slutade rätt så oväntat om jag får säga det själv. En hel del bilder klickades också så det kommer att komma upp under dagen.
 
Idag så fick jag dra mig upp tidigt för att gå till jobbet. Har inte varit där på ett tag nu så det har faktiskt varit roligt hittills. Z & Gloi fick också gå ut utan täcken idag och det verkade de uppskatta. Tror att jag ska rida ut Zessan en sväng lite senare när jag är klar på jobbet så att hon får röra lite på sig. Mamma hade planerat att rida en sväng på lilleman så då hänger vi nog med dem.
 
 
Från igår

Kommentarer
» Anita

Snyggt med rött där :D

2014-02-23 | 21:20:59
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback