Godmorgon!

2014-07-14 | 09:59:06 | Allmänt | 2 Kommentarer
Har haft en rätt så jobbig helg så bloggen har varit det allra sista jag tänkt på. Men kom på nu att jag faktiskt saknat bloggandet rätt så mycket och det händer ju en del hela tiden som jag gärna delar med er :)
 
Idag ska jag först åka till VC nu på förmiddagen och ta leverprov. Jag hoppas att det inte involverar nålar på något sätt, för de är rätt så hemska... Men antagligen så är det ett blodprov som behövs så ni kan väl hålla tummarna för mig?
 
Ezmeralda och Gloi vaccinerades i fredags och har vilat hela helgen, men idag så går det att rida som vanligt igen så jag och Hanna ska ut och rida med dem någon gång under dagen. Kanske att vi rider upp mot sjön, det skulle vara roligt!
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 

Kommentarer
» Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ja clickerträning är jättebra för hästens mentala hälsa :) dom blir mer motiverade att umgås med oss och får tänka själv för att komma på vad rätt svar kan vara :) ♥

2014-07-14 | 11:33:50
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
» Alice

Sv: Tack!

Färgen var ju jätte cool på den hästen! :)

2014-07-14 | 12:55:37
URL: http://isalhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback