Köpt på Ullared!

2014-07-08 | 14:36:00 | Utrustning | 2 Kommentarer
Vi blev fast på hästavdelningen en bra stund faktiskt, men det var mest nödvändiga saker som följde med hem i alla fall. Lite första-hjälpen-saker, reflexer och annat man behöver. Blev rätt nöjd att jag hittade ett grönt pannband i samma färg som Ezmeraldas schabrak och lindor hon fick förra veckan. Däremot så var det ett par supersnygga benskydd Hanna hittade med matchande lackboots som jag inte direkt hade haft något emot att ha till Ezmeralda... Tråkigt nog så köpte jag dem inte, ångrar mig liiite nu haha.
 
 
Totalt ääälskar den vita pikén, snyggaste tröjan ever!
 

Kommentarer
» Theresia

Det finns faktiskt väldigt mycket snyggt på Ullared! :D

2014-07-08 | 18:19:53
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
» Theresia

Det finns faktiskt väldigt mycket snyggt på Ullared! :D

2014-07-08 | 18:19:53
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback