Ny header!!!

2014-07-18 | 00:35:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
Kände att det var dags att byta ut headern nu efter att ha haft den förra i typ ett år eller nåt... Denna är i alla fall gjord av Hanna som även tagit de fina bilderna och hjälpt mig att sätta in den. Själv har jag absolut noll koll på design och sånt så jag har mest suttit här som ett frågetecken i en timme medans hon löst alla problem haha :)
 
 I vilket fall som helst är jag supernöjd med denna och tycker att den känns somrig och fin utan att det blir alldeles för mycket liksom. Sen kommer jag ju inte kunna ha den jättelänge tyvärr eftersom Gloi snart flyttar, men den dagen den sorgen. Det är fint så länge det varar!
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback