Söndag

2014-05-25 | 11:14:00 | Gloi | 2 Kommentarer
Godmorgon alla fina bloggläsare!
 
Jag har varit uppe ett bra tag redan. Hade ett kort morgonskift på ca en timme nere på travbanan kl 7 och efter det har jag passat på att äta frukost, anmäla till Fjärås på fredag, blogga lite och se på Sherlock. En väldigt härlig morgon faktiskt.
 
Har ett lite längre skift på travbanan i eftermiddag som jag inte direkt ser fram emot då det b.la innebär att jag måste köra ut enorma mängder med vatten till hagarna med skottkärra. Innan dess så ska jag faktiskt ut och rida GloGlo en sväng! ♥ Det blir första gången jag rider honom sen typ februari/mars och jag ser fram emot det något enormt! Ska bli jättekul! Eftersom Ezmeralda inte kan stanna i hagen själv så får hon traska med som handhäst. Vi får väl se hur det går. Det kommer bara bli typ ett varv på slingan eftersom vi försöker att ta det lugnt med honom + att jag väger lite mer än vad mamma gör.
 
Ikväll blir det förhoppningsvis att jag och Z tar en sväng bort till hovslagaren och får en ny sko påslagen. Hoppas på att hon har tid för det, det var inte säkert. Sen kanske det också blir att jag cyklar bort till Svingsåsen och rider en runda på Pärlan. Johan ville ha lite ridhjälp i veckan när hennes medryttare är bortrest och jag säger inte direkt nej :)
 
Men nu ska jag ut och rida lilleman!
 
Ha en bra dag alla!
 
 
 
 En favoritbild från förra året

Kommentarer
» Amanda [SPONTAN]

Härlig bild :)

2014-05-25 | 14:50:09
URL: http://spontan.blogg.se
» Olivia

sv. ja det blev det verkligen :D

2014-05-26 | 10:11:46
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback