Femkamp med måndagsgruppen igår

2015-04-28 | 07:27:04 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Igår hade vi avslutning med måndagsgruppen vilket bestod av femkamp! Det var verkligen superkul och Ezmeralda blev helt galet taggad, hon tyckte det var jätteroligt!
 
Första grenen var att man skulle ett varv runt ridhuset och komma så nära en förbestämd tid som möjligt, den var vi inte så bra på jag och Z, vi var för långsamma, men tog revanch i nästa gren där man skulle rida en slalombana fram och tillbaka med ett ägg i varje hand. Z taggade som bara den och vi vann stort. Sedan hade vi en skrittävling där jag och Z hade tredje bästa tiden och vårt lag sammanlagt typ de fyra bästa tiderna. Sista grenarna var visseltävling med kakor i munnen + slalom och ätartävling + slalom. Då skulle två från laget göra varje gren, vi  vann tre av fyra starter. Jag och Ezmeralda var supersnabba med både slalomandet och visslandet och var i mål när den andra personen fortfarande var borta och visslade.
 
Det var i alla fall en väldigt rolig lektion och jag kommer att sakna måndagsgruppen för det har verkligen varit roligt. 
 
 

Kommentarer
» Camilla

hahha vad roligt =D... Alltid kul men lite lek på hästryggen också.

2015-04-28 | 10:18:30
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback